Unod már a diétákat? Itt vannak a tömeg tippek, amelyek működnek

0
865
Unod már a diétákat Itt vannak a tömeg tippek, amelyek működnek

A kártyák az asztalon-a legtöbben már valószínűleg tesztelte minden diéta, hogy váltották egymást az évek során. És a legvalószínűbb, hogy teljesen kizártak egy bizonyos élelmiszercsoportot. De ha azt szeretnénk, hogy menjen le a fenntartható eredmény, akkor inkább alkalmazza a kis változtatásokat az életmód – és nincs ideiglenes korlátozások. Itt van 13 fogyás tippek, hogy lehet keverni match.It csábítónak tűnik kihagyni pár étkezést, ha le akarsz fogyni. Azonban ez egy nagyon rossz ötlet. Számos felmérés dokumentálta, hogy a nap folyamán éhesebb lesz, és nagy valószínűséggel túlkompenzálja a kimaradt étkezést.

Ezen kívül, túlkompenzáció nem csak, hogy adjunk többet a lemez legközelebb, de akkor valószínűleg is tegye meg egy csomó haszontalan dolog. Ezért próbáljon meg enni egy étkezés körülbelül minden három óra. Nem kell minden alkalommal óriás adagoknak lennie, csak egy jól összeállított kis ételnek, amely megfelelő szinten tartja a vércukorszintet, és biztosítja, hogy a szervezet állandó energiaellátást kapjon. Edd meg a három főételt, és egészítsd ki az írekkel, mint a gyümölcsöket, zöldségeket, dióféléket és a durva kenyeret sovány feltéttel.

Hogy a keskeny élelmiszer illatos

Hogy a keskeny élelmiszer illatosAz étel hatással van a vizuális, az illat és az íz lenyomataira, és mozgásba lendít egy sor mechanizmust a testben. A nyál átáramlik, a hasnyálmirigy váladékot termel, a gyomor pedig gyomornedvet termel. Ezzel egyidejűleg az inzulin kerül a vérbe, ami a vércukorszint csökkenését okozza. Mindez elrontja az éhség érzését, és a vágy, hogy enni – örömmel nagyon.

Ezért, ha azt szeretnénk, hogy csökkentse az étvágyat, tudatosan próbálja meg, hogy az étel illata rosszabb, íze rossz, és úgy néz ki, unalmas. Azonban egy jobb módszer az, hogy játsszon az összetételét az étkezés. Próbálja meg, hogy az egészséges, telített zöldségek úgy néz ki, nagyon friss, miközben a hús-keményítő források, mint a tészta és a rizs semleges. Ez az alkalmazás a hirdetések által támogatott: Admob……….. Illatos gyógynövényekkel, például mentával és korianderrel, sóval és paprikával szórjuk meg.

El a kísértésekkel

El a kísértésekkelEz egy nagy előnye, ha távolítsa el a casserole az ebédlőasztal, hanem össze az ételt a konyhában.Egy illatos casserole az asztalon teszi feleslegesen nehéz ellenállni a kísértésnek, hogy egy extra adag vagy kettő. Ugyanez a megközelítés vonatkozik a több egészségtelen kicsapongások, mint a popcorn, candy tálak, üdítők, stbminél többet hoz ki, annál többet fog ösztönösen enni. Ezért vásárolni kis összegeket, bár ez nem a leggazdaságosabb hosszú távon. Is, győződjön meg róla, hogy ne töltse ki a konyhaszekrényeket finomságok, hogy nem tervezi, hogy enni fel a közeljövőben.

Egy gyenge pillanat, ez lehet rendkívül nehéz ellenállni a csalit a konyhaszekrény, miközben egy kicsit könnyebb, hogy rendíthetetlen, ha először meg kell venni a fáradságot taposás le a KIOSZK vagy élelmiszerbolt feltölteni a cukorka kellékek. Ugyanakkor, az étkezés meghosszabbodik, így kap egy jobb esélyt, hogy regisztrálja a bimbózó érzés, a jóllakottság, mielőtt túlevés. A és O időben mérendő, más szóval az élelmiszer tartalmában gazdagnak kell lennie. A durva zöldségek és a teljes kiőrlésű termékek kiválóak erre a célra. Különösen attól függ, hogy a tartalom a diétás rost.

Sok oka van a telítő hatása a szálak. Az embernek extra sokat kell rágnia, hogy telítődést okozó hormonok sorozatát szabadítsa fel. Ezen kívül, a szálak kötnek egy kis vizet, és felduzzadnak úgy, hogy a gyomor tele van. Ellenőrizze az élelmiszer tartalomnyilatkozatát, majd válassza ki a legmagasabb rosttartalommal rendelkező változatot. Rost-gazdag ételek zabkása, rozskenyér és teljes kiőrlésű tészta. A répa és a borsó zöld szálas bombák.

Koncentrálj az ételre és lassan egyél

Koncentrálj az ételre és lassan egyélA televízió és a reggeli újság felhívja a figyelmet a test telítettség jeleire, és akkor könnyen véletlenül többet ehetsz, mint amire a testnek szüksége van. Szokj hozzá, hogy mindig nyugodt környezetben egyél, és hallgass a testedre. Hallgassa meg a jóllakottság érzését, és hagyja abba az evést, amint egyre jobban kielégül. A szervezet étvágy rendelet következetesen egy kicsit késik, ezért a fény jóllakottság, ha elhagyja az asztalt, valójában azt jelenti, hogy már mért, míg egy izmos jóllakottság érzését azt jelenti, hogy sokat eszik. Próbálja meg letenni az evőeszközt minden harapás között, és érezni a test reakcióját az ételre. Emellett az evőeszköz-szünetek pozitív hatással bírnak az étkezés meghosszabbítására és a telítettségi idő megjelenítésére.

Nagyon tele, akkor kapsz, ha az étel borítja az öt ízek: savanyú, édes, sós, keserű és umami. Az utóbbi az íze a fehérje, amely megtapasztalhatja eszik húst vagy halat, hogy az élelmiszer. Ez az íz kielégülés attól függ, hogy valami, hogy az angol úgynevezett érzékszervi-specifikus satityy. Ez azt jelenti, hogy étkezés közben egyre fáradtabbak leszünk, belefáradunk egy bizonyos ízbe, és végül nem tudunk többet enni belőle. Miután lefedett csak néhány ízek, a telítettség nem lesz igazi, mert még mindig szükség van a többi íze benyomások, hogy elégedett.

Ha már evett bőségesen, de csak néhány íz árnyalatok, a második nem kerül sor anélkül, hogy szétrobbant a kalória költségvetés. Ezért szükséges, hogy készítsen egy étkezés, amely magában foglalja az öt alapvető ízek. Kérjük, vegye le az ízlenyomatokat több ételről, mint például: egy csésze erős kávé és egy darab édes csokoládé étkezés után.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here